Ghid de bune practici pentru o dantură sănătoasă în 2021

O igienă orală bună este necesară pentru a menține sănătatea dinților și a gingiilor. O sănătate orală optimă presupune mai mult decât o simplă periere. Aceasta implică obiceiuri precum periajul de două ori pe zi și efectuarea unor controale dentare regulate. Cercetările au arătat că există o asociere între sănătatea gurii unei persoane și starea generală a acesteia.

În continuare, Dr. Grig v-a pregătit cele mai bune practici care pot menține dinții și gingiile sănătoase.

• Înțelegeți propriile nevoi de sănătate orală.
Discutați cu un specialist în îngrijirea sănătății orale și asigurați-vă că spuneți medicului dentist dacă ați experimentat o modificare a stării generale de sănătate sau a oricăror medicamente pe care le luați de la ultima vizită dentară. De exemplu, tratamentele împotriva cancerului, sarcina, bolile cardiace, diabetul, aparatele dentare / protezele dentare pot afecta sănătatea bucală și pot necesita o schimbare a îngrijirii gurii și / sau a dinților.

• Elaborați, apoi urmați o rutină zilnică de sănătate orală.
În urma discuțiilor cu medicul dentist despre condițiile de sănătate pe care le-ați putea avea, dezvoltați o rutină de sănătate orală ușor de urmat zilnic. De exemplu, persoanele cu afecțiuni speciale, inclusiv sarcina și diabetul, pot necesita tratamente și activități suplimentare pentru a-și menține gura sănătoasă.

• Nu mergeți la somn fără a vă spăla pe dinți.
Nu este un secret faptul că recomandarea generală este de vă peria dinții cel puțin de două ori pe zi. Totuși, multe persoane continuă să neglijeze spălatul dinților noaptea. Acest obicei sănătos vă ajută la eliminarea germenilor și a plăcii bacteriane care se acumulează pe tot parcursul zilei.

• Periați corect dantura și nu vă neglijați limba.
Modul în care vă periați este important deoarece a vă peria greșit este aproape echivalent cu a nu vă peria deloc dantura. Luați-vă timp, mutând periuța de dinți cu mișcări blânde, circulare, pentru a îndepărta placa bacteriană. Utilizați mișcări scurte și circulare sau verticale, de tipul sus-jos, nu împingeți peria înainte și înapoi. Nu neglijați molarii, suprafețele interioare ale dinților și limba.

• Folosiți apa de gură.
Apa de gură ajută în trei moduri: reduce cantitatea de acid din gură, curăță zonele greu de periat din și în jurul gingiilor și re-mineralizează dinții. Aceasta contribuie la echilibrarea tuturor elementelor din cavitatea bucală.

• Vizitați medicul dentist cel puțin de două ori pe an
Propriile obiceiuri de zi cu zi sunt cruciale pentru sănătatea bucală generală. Cu toate acestea, igienizările din cadrul cabinetelor dentare previn dezvoltarea bolilor parodontale, care pot duce la pierderea dinților. În timpul ședințelor de igienizare, medicul poate identifica potențiale probleme, oferind soluții de tratament.

Fără tratament, cariile dentare sau problemele gingivale pot duce la durere, probleme de încredere în sine și pierderea dinților. Acestea pot influența apariția unor provocări în cadrului locului de muncă, școală sau viața personală. Realizați o vizită la Dr. Grig și vom găsi împreună soluțiile de tratament potrivite nevoilor.

📞 Programări la 0749 374 744 sau 🌐 http://drgrig.ro/contact.html

Call Now Button